Школа резерву "Мій шанс"

Створення освітнього середовища як засіб самореалізації особистості

Мета: Поглиблення знань про те, що освітнє середовище є одним із важливих компонентів системи освітньої діяльності ЗЗСО.
Завдання: Зосередження уваги учасників зустрічі на безпечності, комфортності освітнього середовища та їх безпосередньому впливу на навчання та загальну атмосферу в закладі освіти. На створення освітнього середовища, яке б мотивувало до навчальної діяльності, до здорового способу життя.
Вивищення ролі педагога у створенні атмосфери турботи і підтримки, яка сприяла б розвитку та самореалізації учнів.



Технологічні аспекти реалізації управлінської компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу


Мета: Окреслення проблеми лідерської компетентності керівника як складової технологічних аспектів реалізації управлінської компетентності керівника закладу освіти. Вивищення складових лідера-фасилітатора.
Формування уміння працювати в групі, проявляти ініціативу, бажання до самоосвітньої діяльності, уміння самоаналізу.

Сценарний план проведення Читати далі >>


Умови розвитку творчої особистості. Особистісні проблеми 
обдарованих дітей

Мета: Вивищення питань, що характеризують створення умов розвитку обдарованих та здібних дітей. Зосередження уваги на уміння виконувати інтелектуальну роботу: думати, аналізувати, зіставляти факти. Окреслення соціально-психологічних проблем обдарованої та здібної дитини та шляхів їх вирішення. Зосередження уваги педагогів на окреслення тієї логіки навчально-виховної діяльності педагогічних колективів, яка спрямована на розвиток потенційної обдарованості кожного учня. 

Форма проведення: дистанційне заняття http://osvita-selid.ucoz.ua/blog/shkola_mij_shans/2016-04-06-154

 
Моніторинговий підхід до вивчення стану навчання та виховання

Мета: Вивищення проблеми якості освіти, забезпечення відповідного рівня ефективності навчання. Актуалізація знань учасників школи про організацію і впровадження моніторингового підходу до вивчення стану навчання та виховання як системного процесу дослідження. Практичне опрацювання напрямків моніторингу навчально-виховного процесу в закладі освіти.

Читати далі>>



 Проблема формування самостійної навчальної діяльності учнів на уроках різного циклу предметів

Мета: Виокремлення питання організації самостійної діяльності на уроках як важливої задачі вчителя навчити дітей самостійно набувати знання в процесі вивчення матеріалу, контролю знань. Перегляд відеофрагменту уроків з метою аналізу питання організації цього етапу уроку. Актуалізація теоретичних засад питань семінару.



Планування роботи загальноосвітнього закладу

Мета: Практичне опрацювання основ складання плану роботи загальноосвітнього навчального закладу. З’ясування елементів технології організації справи, їх взаємодія як основи управління закладом освіти 

 Читати далі >>

Управління школою в умовах профільного навчання

Мета: Ознайомлення учасників зустрічі з досвідом управління школою з профільним навчанням як школи для учнів, які обирають майбутню професію. Презентація оптимальних форм, методів, засобів, що сприяють формуванню в учнівської молоді професійної компетентності. Ознайомлення з функціями внутрішньощкільного управління в умовах профільного навчання. Виокремлення питання міжшкільної взаємодії як однієї із форм організації профільного навчання.

Читати далі >>
                                                                                                                                          




Система управління сучасною школою
    
Мета: спрямування професійної діяльності резерву на посаду керівника закладу освіти та підвищення свого професійно-творчого потенціалу в умовах інноваційних змін в системі управління закладом освіти
 Зібратися разом – це початок,
Триматися разом – прогрес,
Працювати разом  - це успіх! 
                                                                                                                        Генрі Форд



 Матеріали засідання   Читати далі
Лабораторна робота  Читати далі


 Вибір методичної проблеми та робота над нею педагогічного колективу

Мета: Підвищення рівня управлінської компетентності членів школи резерву. Ознайомлення з різними поглядами науковців щодо проблем організації методичної роботи та її головної функції. Розкриття аспектів вибору  алгоритмів впровадження колективної науково-методичної теми в закладі освіти. Виокремлення алгоритму роботи педагогічного колективу над науково-методичною проблемою і алгоритму реалізації адміністрацією науково-методичної проблеми. Сприяння обміну досвідом роботи з названої теми.