Створення освітнього середовища як засіб самореалізації особистості
Мета: Поглиблення знань про те, що освітнє середовище є одним із важливих компонентів системи освітньої діяльності ЗЗСО.
Завдання: Зосередження уваги учасників зустрічі на безпечності, комфортності освітнього середовища та їх безпосередньому впливу на навчання та загальну атмосферу в закладі освіти. На створення освітнього середовища, яке б мотивувало до навчальної діяльності, до здорового способу життя.
Вивищення ролі педагога у створенні атмосфери турботи і підтримки, яка сприяла б розвитку та самореалізації учнів.
Технологічні аспекти
реалізації управлінської компетентності керівника загальноосвітнього
навчального закладу
Мета: Окреслення проблеми лідерської компетентності керівника як складової технологічних аспектів реалізації управлінської компетентності керівника закладу освіти. Вивищення складових лідера-фасилітатора.
Формування уміння працювати в групі, проявляти ініціативу, бажання до самоосвітньої діяльності, уміння самоаналізу.
Сценарний план проведення Читати далі >>
обдарованих дітей
Мета:
Вивищення питань, що характеризують створення умов розвитку обдарованих
та здібних дітей. Зосередження уваги на уміння виконувати
інтелектуальну роботу: думати, аналізувати, зіставляти факти. Окреслення
соціально-психологічних проблем обдарованої та здібної дитини та шляхів
їх вирішення. Зосередження уваги педагогів на окреслення тієї логіки
навчально-виховної діяльності педагогічних колективів, яка спрямована на
розвиток потенційної обдарованості кожного учня.
Форма проведення: дистанційне заняття http://osvita-selid.ucoz.ua/blog/shkola_mij_shans/2016-04-06-154
Моніторинговий підхід до вивчення стану навчання та виховання
Мета: Вивищення проблеми якості
освіти, забезпечення відповідного рівня ефективності навчання. Актуалізація знань учасників
школи про організацію і впровадження моніторингового підходу до вивчення стану
навчання та виховання як системного процесу дослідження. Практичне опрацювання напрямків
моніторингу навчально-виховного процесу в закладі освіти.
Читати далі>>
Проблема формування самостійної навчальної діяльності учнів на уроках різного
циклу предметів
Мета: Виокремлення питання
організації самостійної діяльності на уроках як важливої задачі вчителя навчити
дітей самостійно набувати знання в процесі вивчення матеріалу, контролю знань.
Перегляд відеофрагменту уроків з метою аналізу питання організації цього етапу
уроку. Актуалізація теоретичних засад питань семінару.
Планування роботи загальноосвітнього закладу
Мета: Практичне опрацювання основ
складання плану роботи загальноосвітнього навчального закладу. З’ясування
елементів технології організації справи, їх взаємодія як основи управління
закладом освіти
Читати далі >>
Читати далі >>
Управління школою в умовах профільного навчання
Мета: Ознайомлення учасників
зустрічі з досвідом управління школою з профільним навчанням як школи для
учнів, які обирають майбутню професію. Презентація оптимальних форм, методів,
засобів, що сприяють формуванню в учнівської молоді професійної компетентності. Ознайомлення з функціями внутрішньощкільного управління в умовах профільного
навчання. Виокремлення питання міжшкільної взаємодії як однієї із форм
організації профільного навчання.
Читати далі >>
Читати далі >>
Система управління сучасною школою
Мета: спрямування професійної діяльності резерву
на посаду керівника закладу освіти та підвищення свого професійно-творчого
потенціалу в умовах інноваційних змін в системі управління закладом освіти
Зібратися
разом – це початок,
Триматися
разом – прогрес,
Працювати
разом - це успіх!
Матеріали засідання Читати далі
Лабораторна робота Читати далі
Вибір методичної проблеми та робота над нею педагогічного колективу
Мета: Підвищення рівня управлінської
компетентності членів школи резерву. Ознайомлення з різними поглядами науковців
щодо проблем організації методичної роботи та її головної функції. Розкриття
аспектів вибору алгоритмів впровадження
колективної науково-методичної теми в закладі освіти. Виокремлення алгоритму
роботи педагогічного колективу над науково-методичною проблемою і алгоритму
реалізації адміністрацією науково-методичної проблеми. Сприяння обміну досвідом
роботи з названої теми.