Вітаю колег на дистанційній зустрічі в студії
«Методичний супровід зростання професійної компетентності педагогів»
«Методичний супровід зростання професійної компетентності педагогів»
Запрошую взяти участь в обговоренні питання організації і
проведення педагогічного моніторингу в закладах освіти.
Моніторинг – це інформаційно-регулятивний супровід розвитку системи,
необхідний для прийняття виважених управлінських рішень і прогнозування
подальшого розвитку освіти
Реалії сьогодення свідчать, що
розбудова української національної школи вимагає постійної роботи з підвищення
кваліфікації педагогічних працівників, забезпечення рівня науково-методичної діяльності,
потребує стабільно і творчо працюючих педагогічних колективів із високим рівнем
професійної майстерності. Це потребує значного поліпшення науково-методичної
роботи з педагогічними кадрами, що особливо впливає на зміст і завдання діяльності
методичних служб всіх рівнів щодо підвищення професійної компетентності
педагогів.
Практика доводить, що відкритий у
просторі і неперервний в часі процес професійного становлення педагога має
супроводжуватися педагогічним
моніторингом, що забезпечить безперервне відстеження розвитку й рівня майстерності працівника та стане інструментом
прогнозування й моделювання його
професійного зростання.
Отже, метою спілкування є:
Отже, метою спілкування є:
- поглиблення
теоретичних складових з питань педагогічного моніторингу як складової
освітнього моніторингу взагалі;
- вивищення
моніторингу як інструмента управління якості освіти;
- ознайомлення з
технологічними аспектами моніторингових досліджень;
- розуміння того,
що завданням моніторингу в освіті є виявлення факторів, які чинять вплив на хід
і результати освітніх процесів з метою зменшення їх негативного впливу;
- обмін досвідом
роботи з питань організації і проведення педагогічного моніторингу.
План роботи
1. Реєстрація
2. Ознайомлення з матеріалами для опрацювання.
2. Ознайомлення з матеріалами для опрацювання.
3. Аналіз стану
впровадження педагогічного моніторингу в закладі освіти.
4. Виконання
практичної роботи за матеріалами досвіду з окресленої теми у Вашому закладі.
Реєстрація >>
Практична робота >>
Практична робота >>
1. Базові поняття моніторингу якості освіти Завантажити >>
2. Моніторинг якості освіти Завантажити >>
3. Технологія проведення різних видів моніторінгових досліджень Завантажити >>
4. Комплексне оцінювання освітньої діяльності педагогів засобами моніторінгових досліджень Завантажити >>
Чекаємо зворотного зв’язку до
10.11.2016.
Сподіваємось на співпрацю та порозуміння.
Сподіваємось на співпрацю та порозуміння.
З повагою
Завідувач ММК
Панасенко В.В.