Студія заступників з НМР

Перспективний педагогічний досвід як спосіб вибудовування професійного стилю. Технології написання ППД



Мета: Вивищення думки про те, що науково-методична робота з педагогічними працівниками, діяльність педагога як цілісна система базуються на досягнення психолого-педагогічної науки та перспективного педагогічного досвіду освітян.

Матеріали семінару Читати далі >>

Аналітико-дослідницька, пошукова діяльність внутрішньошкільної методичної роботи


Мета: Актуалізувати знання заступників директорів із проблем аналітичної діяльності у внутрішньошкільній методичній роботі, презентувати практичні стратегії аналізу діяльності з питань результатів підвищення кваліфікації і самоосвіти педагогів, вияву інтересів і запитів педагогів з удосконалення професійної та методичної роботи педагогів, педагогічного аналізу занять.

Матеріали семінару Читати далі >>


Формування стратегій розвитку методичної роботи в закладі освіти в умовах розбудови НУШ

Мета: окреслити нагальну потребу зміни підходів до організації науково-методичного супроводу професійної діяльності педагогічних працівників.         Опрацювати матеріали досліджень сучасної організації методичної роботи сьогодення на прикладі досліджень «Академії неперервної освіти». Зорієнтувати присутніх на побудову методичної роботи, яка своєчасно реагуватиме на запити педагогічних працівників і буде їх задовольняти. Обговорити якомога більше ідей щодо векторів змін в методичній роботі.

Тезаурус: інтерес, запит, індивідуальна траєкторія розвитку, вектор змін

Матеріали семінару Читати далі >>

Реформування початкової освіти: напрями розвитку

Мета:  зосередження уваги учасників семінару на головних орієнтирах в діяльності вчителя початкових класів відповідно до Концепції нової української школи. Обговорення Державного стандарту початкової загальної освіти, його складових. Виокремлення найціннішого результату початкової освіти  в особистісному вимірі – виховання здорової дитини, мотивованої до життя, з відповідальним ставленням до себе та інших людей

Матеріали семінару Читати далі >>

Проектна діяльність як форма організації методичної роботи

Мета: спрямування заступників директорів з НВР на здійснення управління розвитком професійної компетентності педагогів через впровадження проекної діяльності

 Матеріали семінару Читати далі >>


Удосконалення самосвідомості вчителів, підвищення престижу школи 

Мета: сприяти усвідомленню учасниками семінару важливості проектування власної мети відповідно до групових цілей, усвідомленню престижності своєї професії і свого навчального закладу; актуалізувати навички моделювання життєвих перспектив, потреби до взаємодії педагогічних працівників

 Форма проведення: дистанційний семінар http://osvita-selid.ucoz.ua/blog/inet_seminar/2013-12-20-106

 
 Феліксологія сучасного уроку 
   
Мета: Актуалізація знань учасників семінару з проблем організації і проведення сучасного уроку. Виокремлення і розуміння поняття погляду на урок з позиції щастя. Ознайомлення з феліксологічним поглядом на урок як на реальність етико-психологічних ситуацій, що прямо стосується щастя людини, що зростає
Матеріали семінару  Читати далі>>
 
  Наявність взаємозв’язку в одній із форм методичної роботи: самоосвіта вчителя – якість викладання – рівень знань, умінь і навичок учнів 

Мета: допомогти усвідомити наявність проблемних зон в особистісній і професійній сферах, сприяти підвищенню мотивації до саморозвитку,  самореалізації, самоосвіти. Винищити питання взаємозв’язку самоосвіти з якістю викладання предмету і рівнем знань, умінь і навичок школярів. Обговорити питання кращих підходів  до вивчення рівня самоосвітньої діяльності вчителів.

 
Матеріали методичної студії Читати далі


 Як управляти раціонально
 
Мета: підвищити рівень управлінської компетентності слухачів студії через спільну діяльність і самоаналіз. Чітко визначити сутність раціонального управління в загальноосвітньому навчальному закладі. Надати поради повноважень керівника вчителю. Висвітлити проблеми і переваги раціонального управління роботою методичних підрозділів через обмін досвідом з окресленого питання.

Навчаючись - навчаємо

       
      

Піднесення ефективності управління майстерністю педагогів на основні впровадження ефективного педагогічного досвіду

Мета: підвищення якості управлінської компетентності заступників директорів з модернізації системи управління професійним розвитком педагогів.
Завдання: осмислення перезавантаження діяльності методичних служб різних рівнів у напрямку управління професійним зростанням педагогів; підвищення рівня їх готовності працювати в інноваційному режимі
  
 «Передовий педагогічний досвід – квітучий трояндовий сад…»
В.О.Сухомлинський
Сценарний план засідання методичної студії Читати далі>> 
        
         Створення чіткої, керованої, гнучкої системи вивчення і впровадження найновіших досягнень науки і педагогічної практики в навчально-виховний процес є одним із найголовніших завдань методичної та управлінської служби загальноосвітнього навчального закладу. Читати далі>>