Студія директорів

Професійний стандарт освітян



Мета: Методичний огляд складових професійного стандарту освітян.

Задачі: Ознайомити учасників студії зі змінами в нормативній базі щодо діяльності педагогічних працівників відповідно до положень Закону України «Про повну загальну середню освіту».

Опрацювати сучасні підходи до визначення переліку та опису загальних компетентностей педагогічних працівників , трудових функцій (професійних компетентностей, що входять до них), знань, умінь та навичок педагогів.

Прокоментувати орієнтовний опис професійних компетентностей вчителя відповідно до кваліфікаційних категорій педагогічних працівників.

Форма проведення:  платформа ZOOM


Матеріали семінару: Читати далі >>



Стратегія розвитку закладу освіти - один  із пріоритетних напрямків педагогічного менеджменту


Мета: Ознайомлення керівників закладів освіти з принципами побудови стратегії розвитку закладів освіти, необхідністю зміни підходів у розробці і реалізації стратегії розвитку закладу освіти, місії навчального закладу

 

Завдання: Ознайомлення керівників з перспективним досвідом роботи з питань організаторської діяльності керівника в сучасних умовах та управління якістю освіти на основі нових інноваційних технологій та освітнього моніторингу. Виявлення шляхів вирішення проблем управління навчальним закладу.


Форма проведення: управлінська лабораторія  на платформі ZOOM


Матеріали семінару: Читати далі >>


Шляхами формування управлінської компетентності успішного керівника

Мета: Сприяння удосконаленню управлінської компетності керівників закладів загальної середньої освіти.
Завдання:
1. Вивищити складові успішності управлінця. 
2. Окреслити стратегічні фактори, які створюють фон управлінської
діяльності в освіті, суть модернізації управління освітою для досягнення
основної мети – формування якісної освіти.
3. Сприяти мотивації керівника до самовдосконалення у різноманітних сферах життя, пізнанню себе як особистості, визначенню власних пріоритетів.
4. Створювати позитивний психологічний клімат в колективі керівників закладів загальної середньої освіти.
5. Розширювати діапазон комунікативних засобів керівників здійснювати пошук ефективного індивідуального стилю педагогічного спілкування.


Матеріали воркшопу: Читати далі >>



Здоров’язбереження як домінантний аспект освітньої діяльності закладів освіти

Мета: Актуалізація питань здоров’язбереження як підґрунтя для досягнення найважливіших показників якості освіти.
Завдання: Оновити й систематизувати знання учасників зустрічі щодо:
- нагальної проблеми формування здоров’язбережувальної компетентності учасників освітнього процесу через удосконалення організаційних структур в новій управлінській школі;
- сутності, складових здоров’язбережувальної компетентності;
- міри участі різних соціальних партнерів у розробці й реалізації освітньої політики установи;
- суб’єктивного і об’єктивного іміджу закладу загальної середньої освіти.

Матеріали семінару: Читати далі >>

Презентація проєктів Читати далі >>


Cтратегічні напрями розвитку  освітнього простору Селидового в  умовах формування Концепції нової української школи 


Мета: Визначення напрямків розвитку освітнього середовища міста в умовах впровадження реформи за Концепцією нової української школи.
Завдання: актуалізація знань учасників зустрічі з питань концептуальних засад реформування середньої освіти; визначення ролі керівника закладу освіти у процесі впровадження змін; ознайомлення з науковими підходами до управління творчими процесами в закладі освіти; акцентувати увагу на питанні створення умов, які сприятимуть творчій діяльності, самореалізації особистості вчителя, формування професійного мислення-здатності розв’язувати стратегічні й тактичні завдання, уміння виконувати системний аналіз педагогічних процесів; підвищення управлінської та професійної мотивації керівних кадрів закладів освіти. визначити, що необхідно керівникові в процесі внутрішньошкільного контролю для розвитку педагогічної творчості вчителів

Матеріали семінару: Читати далі >>
 

Взаємодія практичного психолога, соціального педагога з учасниками навчально-виховного процесу


Мета: Актуалізація питань дієвої співпраці практичного психолога і соціального педагога з учасниками навчально-виховного процесу.
Завдання: зосередження уваги слухачів до теоретичних засад питання взаємодії, нормативної бази з питань діяльності практичного психолога; окреслення питань підпорядкованості психологічної служби закладу освіти адміністративно і методично; мотивація учасників зустрічі до розуміння рівноцінного і рівноправного співробітництва на досягнення спільної мети – благополуччя і розвитку дитини; налаштування на виконання спільного завдання – взаємного доповнення, підсилення позитивної ролі один одного.

Матеріали семінару Читати далі >>



Впровадження нових механізмів  прогностичного управління

Мета: підвести керівників шкіл до усвідомлення потреби в реалізації прогностичного підходу в управлінні школою. Формувати адекватну самооцінку рівня сформованості власних прогностичних умінь.Визначати суперечності розвитку освітнього закладу, пріоритети, систему завдань наступної діяльності, вміння планувати подальшу діяльність. Позитивну мотивацію щодо реалізації прогностичного підходу в управлінні школою. Удосконалення навичок ділового українського мовлення.

Матеріали семінару Читати далі >>



Ділова кореспонденція як засіб управлінської 
 комунікації в діяльності керівника ЗНЗ

Мета: Підвищення управлінської компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів з питань управлінської  комунікації та ведення ділової кореспонденції
Завдання: 
1. Впевнити керівників закладів освіти в тому, що ефективність їхньої роботи залежить  не лише від уміння працювати з людьми, а й від уміння працювати з інформацією. 
2. Довести, що єдиним способом отримання інформації являються комунікація; що службове листування – це частина ділового етикету. 
3. Удосконалити знання і практичні уміння слухачів студії в написанні і оформленні ділових паперів як головного засобу встановлення офіційних службових контактів. 
4. Через інноваційну методичну форму дебрифінга мотивувати на постійний тренінг з удосконалення культури мовлення.

Сценарний план проведення Читати далі>>
Буклет "Ділова кореспонденція як засіб управлінської комунікації в діяльності керівника ЗНЗ" Читати далі >>
 
  
Експрес-уроки української мови доцента Київського університету імені Бориса Грінченка Олександра Авраменко http://ippo.kubg.edu.ua/ekspres-uroky




Внутрішньошкільний контроль як функція управління

Мета: Актуалізація уваги слухачів студії на питання сукупності принципів, засобів і форм управління організацією з метою забезпечення її життєдіяльності та підвищення ефективності. Зосередження уваги на забезпечення зворотного зв’язку між суб’єктом і об’єктом контролю шляхом інформування про дійсний стан справ у навчальному закладі та фактичне виконання управлінських рішень. Обмін досвідом роботи, розв’язання управлінських ситуацій.
 Контроль – це перевірка відповідності реального
процесу планам, нормам, інструкціям, рішенням.
                                                                                                                                           В. Пекельна

Лабораторна робота  Читати далі>>
Буклет "Внутрішньошкільний контроль як функція управління" Читати далі>>
 

Взаємодія. Директор школи – практичний психолог     

Мета: підготовка моделі взаємодії між психологом та адміністрацією. З’ясування шляхів взаємодії директора і практичного психолога навчального закладу; Аналіз основних завдань школи, вирішення яких потребують допомоги практичного психолога. Обговорення основних питань Положення про психологічну службу системи освіти України. Формування у практичних психологів прагнення до професійного самовдосконалення й самореалізації. Сприяння самопізнанню власних особливостей професійної спрямованості практичних психологів. 

Сценарний план проведення  Читати далі >>

 



Округ  освітньої території: від теорії до практики

 Нормативно-правове забезпечення діяльності округів освітньої території Читати далі>>

Округ освітньої території: від теорії до практики
        Інноваційна структура "освітній округ" формується шляхом об' єднання  навчально-виховних закладів в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці для вирішення освітянських питань.
    За останні роки внутрішня мережа навчальних закладів зменшилась. Отже зросла кількість малочисельних шкіл. За таких умов забезпечення якісною освітою дітей можливе лише при кооперуванні закладів в освітні округи.     Читати далі>>
Балуєва О.В., директор
 Гірницької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 17
голова освітнього округу № 3 

Зміст і форми методичної роботи в інноваційному просторі 
освітнього округу
        У  сучасних умовах розвитку освіти в Україні виняткового значення набуває система науково-методичної роботи головна мета якої - не лише надання реальної дієвої допомоги педагогічним кадрам у підвищенні професійної компетентності. Читати далі>>
Куроп'ятник І.В., заступник директора 
з НМР Гірницької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 17 



Корпоративний підхід до управління загальноосвітнім навчальним закладом

Мета: Ознайомлення слухачів студії з теоретичними засадами корпоративного управління як засобу подолання  бюрократичної сутності сучасного державного управління освітою. 
Завдання: Вивищення основних питань наукового менеджменту: поваги, довіри й успіху.     Презентування форм участі педагогів, батьків та учнів у керуванні освітньою установою, в організації діяльності за інтересами, в організації різних форм учнівського та професійно-педагогічного самоврядування. 
   Висвітлення нових підвищених вимог у системі корпоративного управління. Спробувати показати інтелектуальність загальноосвітнього навчального закладу нового типу, специфіку й особливості його життєдіяльності: формування корпоративної культури.

 Школа – це серйозна корпорація, повноправними
співробітниками якої є три класичні суб’єкта
 освітнього процесу – учні , батьки та педагоги

Ю.Л. Рачевський

Сценарний план проведення  Читати далі>>
Корпоративний підхід до управління загальноосвітнім навчальним закладом Читати далі>>


  Компетентнісний підхід у сучасній освіті: компетентність керівника

Мета: Підвищення науково-теоретичної підготовки, загальнокультурного рівня, формування готовності до самоосвіти і саморозвитку учасників студії. Визначення сутності управлінської компетентності керівника, її рівня за результатами самооцінки директорів загальноосвітніх навчальних закладів. Зосередження уваги на шляхах модернізації управлінської діяльності в сучасній школі. Передбачення плану дій з підвищення управлінської компетентності керівника на міському рівні. 


Форма проведення: дистанційний семінар-практикум http://osvita-selid.ucoz.ua/blog/metodichna_studija/2014-12-11-126


 Соціально-психологічний клімат
як ресурс якості освітнього середовища
 

Форма проведення: дистанційний семінар http://osvita-selid.ucoz.ua/blog/pds_direktor/2012-12-18-74