Новини 2014

І етап конкурсу захисту науково-дослідницьких робіт членів територіальних відділень МАН 
23.12.2014


                "Если бы дети росли в соответствии с нашими ожиданиями,
 у нас вырастали бы только гении"
         Іоганн Вольфган Гьоте


Засідання школи резерву «Мій шанс»
(для резерву на посаду заступника директора)
19.12.2014

Тема: Вибір методичної проблеми та робота над нею педагогічного  колективу 
Мета: Підвищення рівня управлінської компетентності членів школи резерву. Ознайомлення з різними поглядами науковців щодо проблем організації методичної роботи та її головної функції. Розкриття аспектів вибору  алгоритмів впровадження колективної науково-методичної теми в закладі освіти. Виокремлення алгоритму роботи педагогічного колективу над науково-методичною проблемою і алгоритму реалізації адміністрацією науково-методичної проблеми. Сприяння обміну досвідом роботи з названої теми.

        “Суть керівництва навчальним закладом полягає в тому, щоб у найважчій справі на очах у педагогів створювався, дозрівав та утверджувався кращий досвід, який втілював би в собі передові педагогічні ідеї”.
                                                                                                            В. Сухомлинський




    
Засідання методичної студії
для заступників директорів з НМР
«Методичний супровід зростання професійної компетентності педагогів»
17.12.2014

Тема: Як управляти раціонально
Мета: підвищити рівень управлінської компетентності слухачів студії через спільну діяльність і самоаналіз. Чітко визначити сутність раціонального управління в загальноосвітньому навчальному закладі. Надати поради повноважень керівника вчителю. Висвітлити проблеми і переваги раціонального управління роботою методичних підрозділів через обмін досвідом з окресленого питання.

Навчаючись - навчаємо






Засідання методичної студії для директорів
"Секрети ефективного управління" 
15.12.2014

Тема: Компетентнісний підхід у сучасній освіті: компетентність керівника

Мета: Підвищення науково-теоретичної підготовки, загальнокультурного рівня, формування готовності до самоосвіти і саморозвитку учасників студії. Визначення сутності управлінської компетентності керівника, її рівня за результатами самооцінки директорів загальноосвітніх навчальних закладів. Зосередження уваги на шляхах модернізації управлінської діяльності в сучасній школі. Передбачення плану дій з підвищення управлінської компетентності керівника на міському рівні. 

Форма проведення: дистанційний семінар-практикум 
 http://osvita-selid.ucoz.ua/blog/metodichna_studija/2014-12-11-126


Методична студія
для заступників директорів з ВР
"Актуальні форми організації виховної роботи: досвід, проблеми, перспективи, вдосконалення"
21.10.2014
Тема: Формування творчої та індивідуальної особистості школяра шляхом упровадження інноваційних виховних технологій в практику роботи навчального закладу

Мета: Привернути увагу учасників засідання до проблеми застосування інноваційних технологій у навчально-виховний процес  закладів освіти. Не тільки навчити методам і формам, але й стимулювати бажання застосовувати їх у своїй практиці, а саме спільними зусиллями (шляхом своєрідного аукціону ідей) поширити уяву про можливі форми і методи організації виховної роботи в закладі освіти. Підвищувати мотивацію слухачів до самоосвіти, розвивати творчий потенціал кожного педагога. 

Педагогічна ідея – це повітря, в якому розправляє
крила педагогічна творчість
В.О. Сухомлинський



 
Серпнева педагогічна конференція

       28 серпня 2014 року на базі Селидівської загальноосвітньої гімназії пройшла Серпнева педагогічна конференція  “Пріоритети розвитку освіти міста на 2014-2015 навчальний рік”. Учасники конференції мали можливість відвідати виставку педагогічних надбань “Школа—територія творчості”. У роботі конференції взяли участь представники загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних закладів освіти. Учасників конференції привітали вихованці Центру творчості дітей та юнацтва м. Селидове. На пленарному засіданні конференції виступив начальник відділу освіти Охомуш І.Л.




В обговоренні доповіді брали участь:
«Навчатись протягом життя – вимога часу» Читати далі
Балуєва О.В., директор ЗОШ № 17
«Формування ціннісних ставлень особистості учнів у системі виховної роботи» 
  Дяченко О.А. , заступник директора ЗОШ № 22
«Крок за кроком до професійного навчання» Читати далі
Корчагіна О.В., директор ЗОШ № 2
«Методичний супровід роботи з обдарованою дитиною» Читати далі
Холодна О.І., вчитель російської мови ЗОШ № 2
«Місце позашкільної освіти в освітньому просторі міста»
Степаненко Н.Ю., директор ЦТДЮ м. Селидове
«Правозахисна функція освіти»
Сайко Л.Р., голова профспілки


Засідання школи резерву «Мій шанс»
(для резерву на посаду директора)
16.05.2014

Тема:       Система управління сучасною школою
Мета: спрямування професійної діяльності резерву на посаду керівника закладу освіти та підвищення свого професійно-творчого потенціалу в умовах інноваційних змін в системі управління закладом освіти
 Зібратися разом – це початок,
Триматися разом – прогрес,
Працювати разом  - це успіх! 
                                                                                                             Генрі Форд



















Методична студія
для заступників директорів з ВР
"Актуальні форми організації виховної роботи: досвід, проблеми, перспективи, вдосконалення"

15.04.2014
Тема:  Формування ціннісних ставлень особистості учнів 

Мета: Актуалізація питань формування ціннісних ставлень у процесі виховання дітей. Вивишення питання значимості моральних чеснот в організації виховного процесу закладів освіти. Презентація творчої лабораторії Д'яченко О.А., заступника директора з ВР, щодо створення моделі виховної системи школи на основі громадянських та загальнолюдських цінностей.

У наших руках найбільша з усіх цінностей світу - Людина.
Ми творимо Людину, як скульптор творив свою статую з 
безформного шматка мармуру: десь у глибині цієї мертвої 
брили лежать прекрасні риси, які потрібно добути, 
чистити від усього зайвого"
В.О. Сухомлинський

 Формування ціннісних ставлень особистості учнів
       Зміни економічної ситуації в Україні, оновлення системи освіти ставлять завдання виховання в розряд пріоритетних. Сучасна система освітнього процесу вимагає нового підходу до виховання в галузі освіти, розробок і впровадження нових педагогічних технологій, активізації ролі органів учнівського самоврядування, що сприятиме цілісному, гармонійному розвитку особистості учня, його самореалізації. Читати далі

Д'яченко О.А., заступник директора
 Курахівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 22

Засідання методичної студії для директорів
"Секрети ефективного управління" 
28.03.2014
Тема: Округ  освітньої території: від теорії до практики

Якщо ви володієте знанням, дайте іншим запалити
від нього свої світильники...
Томас Фуллер 

 Нормативно-правове забезпечення діяльності округів освітньої території Читати далі

Округ освітньої території: від теорії до практики
        Інноваційна структура "освітній округ" формується шляхом об' єднання  навчально-виховних закладів в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці для вирішення освітянських питань.
    За останні роки внутрішня мережа навчальних закладів зменшилась. Отже зросла кількість малочисельних шкіл. За таких умов забезпечення якісною освітою дітей можливе лише при кооперуванні закладів в освітні округи.     Читати далі
Балуєва О.В., директор
 Гірницької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 17
голова освітнього округу № 3 

Зміст і форми методичної роботи в інноваційному просторі 
освітнього округу
        У  сучасних умовах розвитку освіти в Україні виняткового значення набуває система науково-методичної роботи головна мета якої - не лише надання реальної дієвої допомоги педагогічним кадрам у підвищенні професійної компетентності. Читати далі

Куроп'ятник І.В., заступник директора 
з НМР Гірницької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 17  

Засідання методичної студії
для заступників директорів з НМР
«Методичний супровід зростання професійної компетентності педагогів»
19.03.2014

Тема: «Наявність взаємозв’язку в одній із форм методичної роботи: самоосвіта вчителя – якість викладання – рівень знань, умінь і навичок учнів
Мета: допомогти усвідомити наявність проблемних зон в особистісній і професійній сферах, сприяти підвищенню мотивації до саморозвитку,  самореалізації, самоосвіти. Винищити питання взаємозв’язку самоосвіти з якістю викладання предмету і рівнем знань, умінь і навичок школярів. Обговорити питання кращих підходів  до вивчення рівня самоосвітньої діяльності вчителів.

Засідання школи резерву «Мій шанс»
(для резерву на посаду директора)
   21.02.2014
Тема: Управління школою в умовах профільного навчання
Мета: Ознайомлення учасників зустрічі з досвідом управління школою з профільним навчанням як школи для учнів, які обирають майбутню професію. Презентація оптимальних форм, методів, засобів, що сприяють формуванню в учнівської молоді професійної компетентності. Ознайомлення з функціями внутрішньощкільного управління в умовах профільного навчання. Виокремлення питання міжшкільної взаємодії як однієї із форм організації профільного навчання.