Організаторська роль заступника директора з ВР у забезпеченні системи індивідуального підходу до побудови особистісного виховання
Мета: Вивищення ролі заступника директора з виховної роботи щодо організації системи індивідуального підходу до побудови особистісного виховання.
Задачі:
- усвідомлення ролі учасників освітнього процесу щодо вирішення завдань, визначених Концепцією НУШ;
- окреслення сучасних спроб побудови особистісно орієнтованого виховання школярів;
- опрацювання складових психолого-педагогічної допомоги дитині в ставленні її суб'єктивності;
- піднесення довіри і поваги дорослих в діалоговому спілкуванні з особистістю.
Матеріали семінару Читати далі >>
Організація учнівського самоврядування у
загальноосвітньому навчальному закладі
Мета: Виокремлення питання щодо грамотного використанн учнівського самоврядування як могутнього засобу розвитку особистості в системі національного виховання
Матеріали семінару Читати далі >>
Шляхи вдосконалення організації виховної роботи
в навчальному закладі
Мета: Актуалізація питань поліпшення стану виховної роботи через
впровадження елективних курсів, музейну роботу, взаємодії практичного психолога
закладу освіти з учасниками навчально-виховного процесу. Донесення до слухачів
значимості взаємодії практичного психолога і класних керівників, учнів,
заступника директора у виховному процесі закладу освіти
Психолого-педагогічні аспекти педагогіки успіху
Мета: Визначити сутність і складові
педагогічної інновації-педагогіки успіху. Удосконалити методику створення
ситуації успіху та шляхів її реалізації на уроці к стежки, що веде до того
куточка дитячого серця, в якому горить вогник бажання бути гарним. Створити невимушену атмосферу,
сприятливу для розвитку в учасників комунікативних, тьюторських та інших
необхідних сучасному педагогові якостей.
Формування ціннісних ставлень особистості учнів
Мета: Актуалізація питань формування ціннісних ставлень у процесі виховання дітей. Вивишення питання значимості моральних
чеснот в організації виховного процесу закладів освіти. Презентація
творчої лабораторії Д'яченко О.А., заступника директора з ВР, щодо
створення моделі виховної системи школи на основі громадянських та
загальнолюдських цінностей.
Матеріали студії Читати далі>>
Формування ціннісних ставлень особистості учнів
Зміни економічної ситуації в Україні, оновлення системи
освіти ставлять завдання виховання в розряд пріоритетних. Сучасна система
освітнього процесу вимагає нового підходу до виховання в галузі освіти,
розробок і впровадження нових педагогічних технологій, активізації ролі органів
учнівського самоврядування, що сприятиме цілісному, гармонійному розвитку
особистості учня, його самореалізації. Читати далі>>
Д'яченко О.А., заступник директора
Курахівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 22
Формування творчої та індивідуальної особистості школяра шляхом упровадження інноваційних виховних технологій в практику роботи навчального закладу
Мета: Привернути увагу
учасників засідання до проблеми застосування інноваційних технологій у
навчально-виховний процес закладів
освіти. Не тільки навчити методам і формам, але й стимулювати бажання
застосовувати їх у своїй практиці, а саме спільними зусиллями (шляхом
своєрідного аукціону ідей) поширити уяву про можливі форми і методи організації
виховної роботи в закладі освіти. Підвищувати мотивацію слухачів до
самоосвіти, розвивати творчий потенціал кожного педагога.
Педагогічна
ідея – це повітря, в якому розправляє
крила
педагогічна творчість
В.О.
Сухомлинський
Матеріали студії Читати далі>>
Планування роботи класного керівника
Мета: Актуалізація знань
учасників зустрічі з питань особливостей планування роботи класного керівника,
зосередження уваги на найважливішому мотиві відвідування школи для значної
кількості учнів – бажанні спілкуватися з однолітками, брати участь у заходах,
які проводяться після уроків.
Налаштування до основного висновку діяльності
класного керівника: виховувати – значить організувати діяльність
дітей
Презентація досвіду роботи закладів освіти в напрямку
роботи за шкільними інноваційними програмами з виховання планування роботи класного керівника
Коли ми витрачаємо
час на планування, його стає більше…