Студія заступників ВР

Організаторська роль заступника директора з ВР у забезпеченні системи індивідуального підходу до побудови особистісного виховання

Мета: Вивищення ролі заступника директора з виховної роботи щодо організації системи індивідуального підходу до побудови особистісного виховання.

Задачі: 
  • усвідомлення ролі учасників освітнього процесу щодо вирішення завдань, визначених Концепцією НУШ;
  • окреслення сучасних спроб побудови особистісно орієнтованого виховання школярів;
  • опрацювання складових психолого-педагогічної допомоги дитині в ставленні її суб'єктивності;
  • піднесення довіри і поваги дорослих в діалоговому спілкуванні з особистістю.
Матеріали семінару Читати далі >>

Організація учнівського самоврядування у загальноосвітньому навчальному закладі

Мета: Виокремлення питання щодо грамотного використанн учнівського самоврядування як могутнього засобу розвитку особистості в системі національного виховання
       
Матеріали семінару Читати далі >>
 

 Шляхи вдосконалення організації виховної роботи 
в навчальному закладі

Мета: Актуалізація питань поліпшення стану виховної роботи через впровадження елективних курсів, музейну роботу, взаємодії практичного психолога закладу освіти з учасниками навчально-виховного процесу. Донесення до слухачів значимості взаємодії практичного психолога і класних керівників, учнів, заступника директора у виховному процесі закладу освіти





Психолого-педагогічні аспекти педагогіки успіху

Мета: Визначити сутність і складові педагогічної інновації-педагогіки успіху. Удосконалити методику створення ситуації успіху та шляхів її реалізації на уроці к стежки, що веде до того куточка дитячого серця, в якому горить вогник бажання бути гарним. Створити невимушену атмосферу, сприятливу для розвитку в учасників комунікативних, тьюторських та інших необхідних сучасному педагогові якостей.

  Формування ціннісних ставлень особистості учнів 

Мета: Актуалізація питань формування ціннісних ставлень у процесі виховання дітей. Вивишення питання значимості моральних чеснот в організації виховного процесу закладів освіти. Презентація творчої лабораторії Д'яченко О.А., заступника директора з ВР, щодо створення моделі виховної системи школи на основі громадянських та загальнолюдських цінностей.

Матеріали студії Читати далі>>
 Формування ціннісних ставлень особистості учнів
       Зміни економічної ситуації в Україні, оновлення системи освіти ставлять завдання виховання в розряд пріоритетних. Сучасна система освітнього процесу вимагає нового підходу до виховання в галузі освіти, розробок і впровадження нових педагогічних технологій, активізації ролі органів учнівського самоврядування, що сприятиме цілісному, гармонійному розвитку особистості учня, його самореалізації. Читати далі>>
Д'яченко О.А., заступник директора
 Курахівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 22


Формування творчої та індивідуальної особистості школяра шляхом упровадження інноваційних виховних технологій в практику роботи навчального закладу

Мета: Привернути увагу учасників засідання до проблеми застосування інноваційних технологій у навчально-виховний процес  закладів освіти. Не тільки навчити методам і формам, але й стимулювати бажання застосовувати їх у своїй практиці, а саме спільними зусиллями (шляхом своєрідного аукціону ідей) поширити уяву про можливі форми і методи організації виховної роботи в закладі освіти. Підвищувати мотивацію слухачів до самоосвіти, розвивати творчий потенціал кожного педагога. 

Педагогічна ідея – це повітря, в якому розправляє

крила педагогічна творчість

В.О. Сухомлинський



Матеріали студії Читати далі>>




Планування роботи класного керівника


Мета: Актуалізація знань учасників зустрічі з питань особливостей планування роботи класного керівника, зосередження уваги на найважливішому мотиві відвідування школи для значної кількості учнів – бажанні спілкуватися з однолітками, брати участь у заходах, які проводяться після уроків.  
        Налаштування до основного висновку діяльності класного керівника:   виховувати – значить організувати діяльність дітей
           Презентація досвіду роботи закладів освіти в напрямку роботи за шкільними інноваційними програмами з виховання  планування роботи класного керівника

Коли ми витрачаємо час на планування, його стає більше…